Thursday, October 27, 2011

Day 13 - a picture of your favourite band/artist


mesti ramai yang tak tau band nih. aku pasti 120%. jangan nak potong ayat aku. mak marah. 
band nih asalnya dari Thailand. lagu-lagu dia perhhh gempak kot. kiranya kalau ko dengar lagu dia nih, sure menangis, meraung la. tak pecaya? ko cari kat 4shared.com taip "band thailand yang boleh buat orang menangis meraung" 

yang itu tipu. ko taip Ungu - Penghujung Cintaku. fuhhh shahdu. menangis tak? meraung tak? kalau takde tuh, bak kata nujum pak belalang, pendek umur. pak nujum pun dah takde dah. so, takyah pecaya cakap dia.

5 comments:

Raja Norhazrin said...

aku pecaya do band ni dari thailand mula2 -.-'

Aisyah Taib said...

hahah. kesiann dek lorh.

hanakei said...

nie band ape??? rubber band..mcm ko je yg tau psl band nie cik akak...ak xtau pun..sape2 nak wat band kena register kat ak dulu...band nie xregister kot..huh....

Aziera Jumat said...

aku plg xpercaya kau suka band ni! sumpah xpercaya!

Aisyah Taib said...

Farahana, ko cakap cantik siket. makan kaki aku sia2 je ko.


Aziera, kot mana pun ko harus percaya! aku memang minat dengan band nih. takkan nak layan metallica hari2 kot. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com