Sunday, December 11, 2011

Nokia E6

Assalamualaikum.

ok i decided. i want Nokia E6. hikhik. abang aku EG, suggest E5 kalau nak murah, dan semua ada. tapi bila aku fikir balik baik ambik E6. harga dia memang ada beza banyak siket lah. E5 dalam RM550++. E6 harganya dalam RM760++. walaupun harga dia mahal banyak, tapi perbezaan dia pun banyak. 

beza dia dari segi macam camera E5 5 pixel, E6 8 pixel. beza-beza macam tuh jer. then ada banyak lagi lah spect yang menyebabkan aku dah tak senang duduk dengan E6 nih. haa ada satu lagi sebab yang kukuh iaitu ketahan batery dia. mostly, model nokia E batery dia tahan. aku kan malas nak charge handphone. so, kalau setakat biar camtuh je dalam 3 hari pun tahan.

pasal macam mana aku nak cekur duit untuk  beli phone, aku dah fikirkan. dah cai habis dah. insyaAllah jangka masa aku nak beli tuh tepat. hikhik. lagi satu, ada gak kawan2 aku soh aku mintak duit kat mak abah aku untuk beli handphone. for your information, duit yang abah aku selalu bagi aku beli makanan. itu yang abah aku pesan. aku rasa sangat bersalah untuk guna duit yang dia bagi dengan membeli benda-benda lain.

so, duit yang aku akan beli phone nih, duit yang aku simpan dan duit yang aku cari sendiri :)
meh klik link nih untuk info pasal Nokia E6. http://www.gsmarena.com/nokia_e6-3717.php

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com