Thursday, October 27, 2011

Day 14 - a TV show you're currently addicted to

Assalamualaikum.

cerita pasal TV show. aku sure korang terkejut lah dengan apa yang aku nak cakapkan. hahah. aku tengah kemaruk giler dengan Running Man. I repeat Running Man. ok, tak payah nak terbeliakkan biji mata anda. saya tahu anda semua tengah terkejut. actually, aku dah lama minat benda nih cuma aku diamkan je. low profile.

aku tau ramai sangat remaja sebaya aku, seangkatan ngan aku minat giler khinzir ngan running man. paling senang, ko pegi mana-mana Universiti ko tanya dorang pasal running man sure dorang tau. sume akan cakap "ohh ye ye best best best" belum sempat cerita kot. dah potong dulu. sampai macam tu sekali bestnya cerita dia nih. 

aku dapat tau running man ni pun daripada twitter. paling utama! ramai yang tweet pasal benda nih. yang RT pun ramai jugak. sampai aku unfollow lah orang tuh. hebaq dak masa tuh. punyalah menyampah. tapi sekarang tak. aku paling minat kot. aku dapat episod episod dia pun daripada kawan. hihihi. malu lah nak cerita. segan.

aku ambik siri running man nih daripada fiza. hahaha. aku macam tak percaya weh. aku dengar dia citer2 ngan kawan pasal running man so, aku pun copy lah. dah habis dah pun aku tengok. thanks fiza sebab copy daripada membe2 ko. hahah. dekat external raje pun ada, tapi tak banyak. sangat siket. tak puas aku tengok. fiza lah paling terbaik. guling2 aku ketawa weh. HAHAHAH *paling LAWAK.

yang sebenarnya #np. entry ini hanya rekaan semata-mata. aku tak layan pun cerita nih.
KL??? peace yaw! *stail AC Mizal.

5 comments:

miss fana said...

ko tngok ke x?? haila.....kat c nie rmai kata best smpai dwnld smua ep yg ad kat u tube...ak nak copy paste tp sbb lmbat sangt...ak cancel..ak ambik certain ep je..tapi sayang..smpai sekrg hati ak xterbukak utk tngok lagi...nnti ak dah insaf ak tngok ar....

Aziera Jumat said...

hahaha! aku dah nak percaya dh wo!

Mawar Hitam said...

perhh tak sangka do HAHAHA

Fiza16 said...

bengong doh...mati2 aku ingat ko tgok...

airaniez wirdani said...

heh..zaman Universiti dulu rajinla layan cerita2 macam ni..dah kerja ni takde masa dik oi..enjoyla life ms kat universiti ok..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com