Wednesday, January 5, 2011

Sekarang nih kan aku dah dapat bilik baru, roommate baru, lecturer baru. Ada jugak lecturer yang lama. Rasanya tak sampai seminggu aku kat sini dengan suasana yang baru dan persekitaran yang baru. Oh my god! Aku tersangat rindu dekat rumah. Huhu tak sampai satu minggu sudah rindu nih. Sungguh tak tipu nih. Bak kata aziera, i can’t stand for it anymore. Yeahh! I feel so lonely here. Entahlah mungkin takde kawan yang sekepala. 

Bukan la takde kawan yang sekepala, ada tu ada. Jauh bha. Yang ada pun masih lagi tidak timbul-timbul nih. Guna kapal selam agaknya. Well, roommate aku ok jugak nih. Tidak sombong nih dan tidak lokek. Cuma, rasa macam reserve laa. Uiii naa setiap malam sya tido lewat. Kul 2 gituh baru tidur. 

Macam-macam berlegar di kepala nih. Fikir itu ini. Nih lah masalah duk sabah nih. Banyak beno nak dipikiornya. Sampai tak tido2. Serius weh, rasa macam Amri Yahya tau jadi pemain simpanan. Gilak nih. Duduk di bilik, dengar sajak orang sembang. Aku nih, diam jak. Teda-teda nih tempat mengadu :’( 

Rasa toching giler nih wa cakap lu. Dah tak tau nak buat apa dah. Gua tengah cari idea macam mana nak happy.

6 comments:

Mawar Hitam said...

try to put the enjoy in everything u do.
mind set penting.
weh, tolong! pad120 agak rumit!

Aisyah Taib said...

eden torai.
jgn tanya aku pasal pad120. aku benci giler ngan subjek tuh.

Fiza16 said...

sedih kot aq bace entry ko ni..

Mawar Hitam said...

jom buat persatuan anti-pad120 bersatu.

Nur Farahan said...

sya...ur luck r same 2 me...roomate ak lagi trok kot..
wat blik ak cm hoteljew..pg die cekin..mlm die cek out...
bapk sdih ak..mlm2 nagis kot..hehehe...

Aisyah Taib said...

hahaha. kau lg kesian. at least aku takde ar smpi mcm tuh kot.
haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com