Wednesday, October 26, 2011

Day 12 - your current relationship, if single discuss how single life is

Assalamualaikum.

I'm not single.

so, aku tak perlu nak cerita lebih panjang.
ok, kau kena tipu! saya masih lagi bujang. jangan nak buat2 muntah sangat aku sedar sape aku. aku sedar lah weh! tampo kang.

tak payah nak mengarut panjang. kalau cerita kisah kehidupan orang bujang jangan cakap laa. sure seronok. bukan kata seronok, tapi beronok-ronok. sukar aku nak bayangkan macam mana seronoknya. eh kalau tak, takkan aku boleh mesej kak yong Raje ajak pegi Australia jumpa AnwarHadi? nampak tak betapa seronoknya tuh. 

lepas tuh, hidup bujang nih boleh buat sesuka hati. bebas weh. nih lusa nak pegi German. tak payah nak buat2 muntah lagi. kenyataan kot. dah ar, ko tinggal jelah boyfren2 ko tuh. baru ko rasa kehidupan macam aku. senang-senang nak pegi Australia, German sume. hebaq dak? 

hidup bujang nih jugak boleh kawan ngan sesape. alah kalau aku ada boypren pun slumber jugak aku kawan ngan sesape. kalau tak, takkan sampai kena tinggal. hahaha. ok, gebang lagi. rasanya tuh jelah kehidupan sebagai seorang yang bujang.

alah, kau tau lah kan perasaannya macam mana. kekadang teringin nak couple, kekadang rasa bosan bercouple. itu lah tu. susah nak diceritakan.

*actually single, bukan bujang. hehe.

p/s : menaip sambil mendengar sejarah macam mana Syiah nih wujud. now I know.

3 comments:

Raja Norhazrin said...

nak jumpa anwarhadi rupenyer -.-'

Raja Norhazrin said...

anyway, single itu seronok. trust me :)

Aisyah Taib said...

hey takde ertinya aku nak jumpa anwarhadi.

oh yeah? mmg seronok kot. sangat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com