Monday, December 17, 2012

Hot Perfume Hot Hot Hotdog

Assalamualaikum.

tetiba ada gap 3 4 hari pulak kan untuk update blog. hehe. so, malam nih aku nak share something about perfume yang murah dan berbaloi untuk kita guna. here we go!

nama perfume nih Hot Perfume. yang pasti bila kita guna perfume nih, badan kita takkan rasa panas. nama dia je Hot. apa yang best pasal perfume nih, harga dia rm10 jer. aku ulang lagi, rm10 jer. berbaloi kan? 

kategori perfume nih pulak, ada untuk lelaki, ada untuk perempuan (rm10). ada jugak untuk semburan udara ala2 airwick tuh (rm10). ada jugak yang jenis untuk bau lembap ala2 fabreeze (rm10). ada jugak untuk bau-an dalam kereta ala2 ambipur (rm12). ada jugak perfume untuk diletakkan dalam almari ala2 airwick (rm10). 

1 2 3 4 5 6 7 8 9

dia ada banyak nama untuk perfume perfume dia nih. yang aku ada sekarang semua bau yang sedap sedap harum harum enak enak dan best selling. yang first untuk perfume kereta perisa white gold. 2, 3, 4, 5 perfume untuk locker atau almari. 6, 7, 8, 9 perfume wanita yang baunya harum harum belaka. bagi aku, perfume terbaik perisa White Gold. the best lah!

see! tak payah keluar modal bebanyak. yang pasti perfume nih orang Islam yang buat. kilang dia kat Kuala Kangsar, Perak. perfume nih takde alcohol. perfume nih boleh bawak pi solat. perfume nih harga dia murah. perfume dia nih botol kecik mudah dibawa ke mana-mana sahaja. lets have one! lai lai lai :)

kalau nak beli satu, nak cuba, email kat maisyahh25@gmail.com
nama :
alamat :
no. phone :

p/s : untuk semburan udara ala2 airwick dan ala2 fabreeze pun ada sekarang nih.  

1 comment:

✿INA AINAA✿ said...

ena pakai perfume ni.. suka yg britney punya bau.. Apple tak silap.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com