Friday, December 14, 2012

Online Shop : The Body Shop

Assalamualaikum.

korang pernah tau tak yang The Body Shop ada online store? OMG. aku tak pernah tau pun. sebabnya selalunya kalau aku nak beli barang from Body Shop aku pegi je terus kedai dia. pilih2 lepas tuh bayar, berambus. takde lah pulak aku tau pape pasal online store. cis! harap je ada kad member The Body Shop. tapi tak tau pape.

okay, nak tau The Body Shop online tengah ada sale up to 20% sempena Christmas yang tak lama lagi akan tiba. kalau yang barang barang macam biasa yang normal price tuh, sama je harga dia ngan kat kedai. takde beza pun. cuma aku tak berapa sure kalau yang ada member card tuh, point dia still collect atau tak kalau kita beli melalui online.


kalau korang nak beli melalui online, korang just sign up macam biasa then, pilih lah barang apa yang korang nak. klik 3 4 kali, then boleh buat payment dah. postage dia rm10 untuk semenanjung Malaysia. kalau beli lebih daripada RM120, free postage. simple kan? 

dengan adanya The Body Shop online, tak payah lagi susah susah nak pegi kedai. duduk depan komputer pun dah boleh dapat barang dah. hehehe. so, happy shopping everyone! :)

KLIK SINI untuk ke website.

1 comment:

✿INA AINAA✿ said...

woot?? baru tahu ni.. senang la nk beli barang BS.. ena suka minyak wangi dgn sabun BS ni.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com