Tuesday, November 20, 2012

Majalah Online Femag

Assalamualaikum.

hari nih aku nak share something kat korang semua mengenai majalah online. before this aku pernah dengar majalah online. tapi aku tak pernah google pun sebab aku rasa majalah online nih mesti kasi tau separuh separuh jer. lepas tuh suruh orang beli. dekat situ je dah menunjukkan aku tak faham bahasa. nama pun majalah online, means full lah kan? 

yang nih pun aku tau sebab aku tengok dekat blog orang. jalan punya jalan terjumpa lah majalah online nih. namanya Femag. apa yang best pasal Femag nih, dia macam majalah InTrend, Remaja semua tuh. kira adek beradek lah jugak bagi aku. semuanya complete dalam majalah ni dan sangat sesuai untuk kita kita perempuan nih ha. ada cerita pasal fashion, masakan, peribadi, kesihatan, make-up etc. banyak lah info boleh dapat kat sini. tak rugi pun kalau nak baca. because it's free!

edisi dia dah sampai 17 kot. aku baru semalam dapat tau. nampak sangat aku ketinggalan. takpe, boleh bukak balik daripada mula. jangan risau. so, apa tunggu lagi jom terjah majalah online Femag nih.

nih ha antara isi kandungan yang ada kat dalam Femag nih. 




actually, Femag nih daripada website WuuhuuOnline.com. kat WuuhuuOnline.com nih ada lagi 3 majalah. kalau nak tau lebih lanjut, boleh lah klik ke link yang aku dah bold kan tuh. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com