Friday, December 7, 2012

Hanis Zalikha ada rancangan baru lagi?

Assalamualaikum.

ini ha rancangan baru daripada blogger terkenal Hanis Zalikha. boleh KLIK SINI untuk tahu apa rancangan dia. bukan setakat dia je ada tau. Scha Alyahya pun ada jugek habaq hang. kat bawah nih aku ada letak video pasal program yang dorang buat. boleh tengok.

rancangan nih kira macam road challenge lah. dorang kena selesaikan macam macam cabaran untuk ke peringkat seterusnya. so, ada ramai lagi artis yang turut serta. ada 4 ke 5 orang tak silap. ramai lah tu kan? hahahak. ok tak lawak pun.

so, kalau korang nak tengok banyak lagi video pasal rancangan tajaan Petronas nih, boleh lah pi youtube cari video video dorang. tak pun, KLIK SINI je senang. 


thanks for reading! :)

2 comments:

★ ɥɹɐן ɐʎɐʎ said...

Asalamualaikum dan Selamat Malam .
Hai tuan blog ! LOMO AQUATIC , TOMATOX
MASK , DVD TOP Secret Photoshop , DOMAIN , Cardigan , Handbags , Membership @ MHB ,Dan MANY MORE menanti anda . Sertai sekrang !

http://yayalarhsecret.blogspot.com/p/awesome-ga-in-blog.html

Mohd Zakwan said...

untunglah Hanis Zalikha ni kan.. dari blogger, sekarang keluar tv pulak kan...

Jemput singgah blog zakwanzain [dot] com ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com