Friday, November 30, 2012

dulu BB Cream, kini CC Cream pulak.

Assalamualaikum.

kita selalu dengar pasal BB cream kan? aku pun dah 3 kali post entry pasal BB Cream. korang boleh baca dekat sini kalau nak tau apa aku merepek pasal BB Cream.


sekarang nih aku nak cerita pasal CC Cream pulak. CC Cream nih adek beradek dengan BB Cream cuma CC Cream more advance lah. besides, CC Cream nih mampu meng-cover-kan kulit anda dengan lebih bagus compare to BB Cream. yang aku cakap nih CC Cream by Rachel K. tak silap aku CC Cream nih 10 in 1. 

kalau korang nak lebih kepastian, boleh lah terus ke facebook page dia Rachel K. harga dia sekarang dekat guardian hanya RM39 after less 15%. kira murah lah kan? ok kat bawah nih gambar before and after guna CC Cream Rachel K.

boleh klik gambar untuk tumbesaran

haa nampak tak keberkesanan dia? wuhuuu. nampak gayanya macam best jer produk CC Cream nih. sebelum aku terlupa, kalau korang taknak membazir beli takut tak sesuai ke hape, then korang nak try dulu sample dia, boleh KLIK SINI untuk dapatkan sample dia.

untuk pengetahuan lebih mendalam or korang dah jatuh cinta dengan CC Cream by Rachel K nih, boleh lah KLIK SINI.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com