Sunday, May 13, 2012

Plus Size Baju Kurung Bundle

related entries:

ALL SOLD OUT

Assalamualaikum.

laa nih aku nak pi juai kat hampa suma baju kurung bundle. baju kurung nih aku punya. mak aku yang jahit sendiri. kain tak buat sendiri. kain beli kat kedai. aku jual baju kurung nih atas dasar baju kurung aku yang baru terlampau banyak. bukan nak berlagak tapi hanya nak habaq. material kain masih lagi okay. mostly semuanya 95% masih okay dan warna tidak luntur.

well, baju kurung yang aku jual nih bukannya baju kurung zaman 60an. ada yang last year punya, dua tahun lepas punya. masih nampak baru dan cantik. itu pasti. ok cukup untuk itu. mari tengok gambar-gambar baju kurung yang aku nak jual tuh. moh!




yang nih my favourite. i choose this colour and pattern.

Size : XL Fits UK14-UK16
Shoulder : 17inches. 
Material : English Cotton
 PRICE : RM30
Kod : B1 (SOLD)



 Size : XL Fits UK14-UK16
Shoulder : 17inches. 
Material : Viscose
 PRICE : RM30
Kod : B2 (SOLD)





Size : XXL Fits UK16-UK20
Shoulder : 18inches. 
Material : Satin
 PRICE : RM20
Kod : B3 (Sold)




Size : XXL Fits UK16-UK20
Shoulder : 18inches. 
Material : Satin
 PRICE : RM20
Kod : B4 (SOLD)




Size : XXL Fits UK16-UK20
Shoulder : 18inches. 
Material : tak tau la apa jenis nih yg pasti kesat2 licin siket.
 PRICE : RM20
Kod : B5 (SOLD)





Size : XL Fits UK14-UK16
Shoulder : 17inches. 
Material : SB Line
 PRICE : RM30
Kod : B6 (Sold)




Size : XXL Fits UK16-UK20
Shoulder : 17inches. 
Material : Swiss Cotton
 PRICE : RM30
Kod : B7 (SOLD)
this one is my favourite. sangat sangat suka! baru tahun lepas beli ok.





Size : XXL Fits UK16-UK20
Shoulder : 18inches. 
Material : Satin
 PRICE : RM20
Kod : B8 (Sold)
yang nih masih baru. belum dipakai lagi.





Size : XL Fits UK14-UK16
Shoulder : 17inches. 
Material : English Cotton
 PRICE : RM30
Kod : B9 (SOLD)




 Size : XL Fits UK14-UK16
Shoulder : 17inches. 
Material : English Cotton
 PRICE : RM30
Kod : B10 (SOLD)





Size : XL Fits UK14-UK16
Shoulder : 17inches. 
Material : English Cotton
 PRICE : RM30
Kod : B11(SOLD)




Size : XXL Fits UK14-UK18
Shoulder : 17inches. 
Material : Swiss Cotton
 PRICE : RM20
Kod : B12 (SOLD)





Size : XXL Fits UK14-UK20
Shoulder : 18inches. 
Material : English Cotton
 PRICE : RM30
Kod : B13 (SOLD)

mengenai size yang mana aku tulis XXL tuh means, aku pakai pun nampak besar dan labuh tangan juga kainnya. kalau XL tuh kecil sedikit daripada aku. so, orang yang badan kecik siket daripada aku, boleh beli yang bersize XL. size XXL hanya untuk badan yang sama atau lebih besar sedikit daripada aku. terima kasih.

size aku:
height 159cm
waight 80kg
waist 43inches

cara nak order email ke maisyahh25@gmail.com
nama :

alamat :
no. telefon :
kod :

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com