Sunday, December 11, 2011

Foundation Naturactor.

Assalamualaikum.

mesti korang pernah dengar kan foundation naturactor nih? kalau yang tak pernah dengar, meh sini aku kasi ko dengar. hahaha. pasal foundation nih, bagi aku, aku SANGAT suka dengan hasilnya. hasilnya sangat lah yang aku idam2kan. tak berminyak, tutup semua jerawat2 halus dan smooth. produk nih daripada jepun. walaupun daripada jepun, ianya bagus ok. 

aku kan suka try produk-produk make-up nih. so, aku dapat compare lah apa bezanya. sebelum nih, aku pernah guna foundation SilkyGirl, BC Color, dan Loreal. yang SilkyGirl tuh memang out lah kan. then try BC Color cam apa je. tak smooth. Loreal orang kata bagus. then aku try. aku beli RM59 kot. harap mahal je lebih tapi berminyak. bila pakai tuh, nak kena letak bedak banyak2 supaya hilangkan minyak tuh.

tapi bila aku cuba Naturactor nih, aku dah rasa cam nak jual yang foundation Loreal tuh. masih banyak lagi. ada sesape penggemar Loreal ke kat sini? meh kasi tau aku siket. aku nak jual RM30. daripada biarkan dia beku baik aku jual kan? so, tak membazir. 

aku baru-baru je try Naturactor nih, baru minggu lepas start. bila pakai tuh kan, tak payah nak letak bedak banyak2. layang2 jer. nampak sangat natural. aku pakai, tapi kawan aku tak perasan. terbukti naturactor menaturalkan muka orang. ahaks! mana aku beli? aku beli online. hahah. 

awas! ada peniruan tau Foundation Naturactor nih. ada yang daripada China, ada yang daripada Jepun. original dia Jepun. beza dia, kalau yang ori takkan ada kotak. i mean, kalau beli akan dapat seketul je. kalau yang ada kotak, itu yang palsu. dia hanya keluar packaging satu kotak ada 10 biji benda nih. tuh je. untuk keterangan lanjut, klik SINI

aku punya code 151.

link yang aku kasi tuh, kat orang tuh yang aku beli benda nih. so nice so nice. hahaha. selamat mencuba.

2 comments:

isha91 said...

hye. saya try buka link tuh tapi ckp video tu private. =( camner na beli produk ni eh?berminat la.

Aisyah Taib said...

ohh maknanya orang tuh dah privatekan dia punya video lah tuh. ok nih link owner tuh.

https://www.facebook.com/chadiyusweet?fref=ts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com