Sunday, November 6, 2011

Day 16 - Short term goals for this month and why

Assalamualaikum.

untuk entry kali nih, ini hanya angan-angan ok. tapi rasanya boleh dapat. daripada aku jugak. kalau aku nak beli, aku beli. kalau taknak, diam-diam cukup. 

1. blusher M.A.C original punya.
2. kasut converse warna merah kuning macam Johan Rajalawak *dia punya merah biru.
3. shoulder and handbag warna caramel brown. aku nak yang two in one.

tiga benda nih je yang aku nak. inilah tujuan aku nak pegi KL. tapi malangnya, mak abah aku tak bagi pegi sebab dia kata takde tujuan. sebenarnya abah, ni lah tujuan esya nak pegi sana. tapi tak boleh nak cakap kat abah. abah takkan faham nafsu perempuan nih macam mana. 

sebab utama aku nak benda nih, NAFSU.
kalau tak dapat pun takpe. den tak kesah.

1 comment:

Sandra said...

http://heysandehhh.blogspot.com/2011/11/tagged.html tagged!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com