Sunday, July 31, 2011

Ramadan Bulan Berpuasa.

Assalamualaikum.

firstly, Selamat Berpuasa semua bagi yang beragama Islam :)
dah masuk bulan Ramadan nih, mulalah jadual aku menjadi semakin sibuk. actually, jadual aku saje yang sibuk. banyak benda yang aku nak buat. huhu. maklumlah, Ramadan kan. hehe. test, quiz pun bersepah-sepah. tak tau mana nak kemasnya ha. 

apa boleh buat kan, sabo jelah. diharapkan Ramadan kali nih penuh bermakna. aku taknak berdendam dengan sesape. aku harapkan jugak takde umat yang naikkan kemarahan aku, bikin panas ke apa. yang pasti aku inginkan Ramadan kali ini, Ramadan yang suci. wuhuuu.

aku mohon maaf kepada sesape yang aku pernah sakitkan hati dan sebagainya. dan kepada sesape yang membuatkan aku terasa hati, sakitkan hati apa ke, aku maafkan. takde benda yang perlu dimusuhkan. peace yaw!

Selamat Berpuasa :)
p/s : aku tengah berasa sedih sekarang nih. banyak benda yang terlintas dalam fikiran. jadi aku rasa takut sekarang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com