Saturday, August 21, 2010

I have a dream

kelas saya tidak seronok! terlalu banyak kontroversi. haishh apa boleh buat kan, redha jela. hehe :D

hmm, now i'm thinking about to change campus. hee' maybe next week aku jumpa koordinator untuk tanya sume2 pasal nak tukar kampus nih. tak seronok meyh kelas aku. berpuak2. tak bahagia.

biarlah saya tak dapat jumpa dia lagi dah. biarlah. asalkan saya tukar campus next sem. hopeful :)
well, pagi td time balik kelas kul 10 aku tido. then, mimpi pasal uitm nih. kt sini, siswa kena pindah asrama or klaster baru. siswi takde just duduk di klaster yg lama. haishh kelakar weyh. mungkin rindu agaknya :p

aku mmpi semua budak semenanjung, parents dia disponser oleh uitm sabah untuk lawat anak dia. bha, punyerla aku suka jumpa mak, abah, eg and aien. huhu :) tapi dalam mimpi tuh aku tetap pindah klaster jugak. klaster tu macam hotel ouh. haha mungkin aku slalu komplen bilik aku ni panas so, dia kasi la aircond and queen bed untuk aku. huishhh bahagia hidup.

haa, time siswa pindah klaster tu an aku pegi tengok tau. hahaha :p mungkin last kot. lepas nih xleh dah nak terserempak2 ke dengan dia. berserah jelah. hehehe. tu jelah kot. lately tak tau pehal keje aku nak memaki hamun orang je. baran semacam ouh. mungkin kurang beristighfar agaknya.

ha hari nih segala makanan yg aku idamkan sudah dpt makan. hee' mak farah bagi sambal sotong kering ada petai. pastuh soto lagi. haishh mula2 fara kata time raya nnt mak dia nk buat alih2 belum sempat raya dah dapat dah. thanks auntie :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com