Wednesday, August 18, 2010

story story

hello. huh, bulan nih serius penat. tadi baru je habis test math. adeh panas weyh dalam dewan tuh aircond x on. geram giler babeng. alhamdulillah tadi boleh buat. betul salah, saya tidak tahu. well, malam ni tak tido sbb nak siapkan keje csc. ish takde idea la pulak nak buat kad raya. biasa ar malam2 buta mcm nih mmg payah ar. tu pasal men post2 blog jap nih.

esk ada kelas full smpi ptg. break kejap je tgh hari. sure tido. hari jumaat ni pulak ada test mgt. banyak chapter!! next week pulak on tuesday ada test pad120. killer subject. matai!! i wonder why sume lecturer mcm terdesak je skrg nak buat test. hahaha. relax2 ar dulu. :p

and hari nih puas aku godek2 aku nye pendrive. dia dirasuk syaitannirojim. xtau pehal banyak folder aku dighaibkan. sedang menjampi nih. kopi dah 2 bungkus dah aku minum. x gak settle. yg paling geram sume project csc aku selama ni pun hilang. ishhh fade-up aku. kalau aku tau, aku bwk external hd aku. klu terdelete pun, still boleh tgk kt recycle bin.

hmm, csc punyer test pulak, end of this month. bel pun sama. aiyooo! aku rasa dh macam nk exam betul2 jer. risau i nyah. haa lately tak tau pesal aku asyik tido jak. entah pesal entah. bayangkan. tido kul 12 bangun saho kul 4. makan roti sekeping, mnum air satu tupperware, gosok gigi dan tido. pastuh kelas kul 8. bangunnya kul 6.45 mcm tuh. balik kelas kul 12 tido lagi. pastuh kul 4 hbs kelas tido lagi. hahaha.

roomates aku kata 'aisyah ni asyik tiduurrrr jak' mungkin sebab aku tak minum kopi :) tiada tenaga meyh. minum radix perhh segar!

4 comments:

Mawar Hitam said...

try la kopi janda..hakhakhak

Mohamad Azhaari Shah Sulaiman said...

Macam happy je kat sana.. Bagus lah..

Aisyah Taib said...

raje : kopi janda? akan ku cuba. hehe.
bob : ok la jugak. not bad.

Mawar Hitam said...

ahahah...takde ar, aku pun tak penah rasa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com