Monday, May 3, 2010

:'(

woahh sekarang di mana2 sahaja sume citer pasal UPU. huhu tahniah kepada mereka yg dapat dan kepada yg gagal seperti saya teruskanla hidup anda dengan gembiranya. huhuhu (cakap nk sedapkan hati mmg macam nih)

well, sape yang tak jeles an bila dengar kwan2 dpt itu ini tiba tang kita huh haram mendano. haishhh sekarang nih tunggu rayuan jelah. itupun entah dapat entah tidak. aku taknak lagi dah memberi harapan kepada UiTM. aku tak nak frust tertonggeng lagi dah. cukup2lah. kalau tak dapat jugak for rayuan nih, ape boleh buat takde rezeki la. orang lain yg sama result dgn aku pun ada yg dapat and if i'm not get it..faham2 jelah.

why aku tak dapat? mungkin course yg aku mintak tuh diberi keutamaan kepada yg lebih pandai dahulu kot. andaian aku la. mmg betul pun aku rasa. haha. hmm, sabar jelah nak wat macam mana kan.

and now aku xtau nak buat ape. matrik x dpt. takpe aku x kisah. UiTM x dapat. :'( aku nangis bagai tak mau tau takkkk ! well aku terlalu mengharap sangat10 untuk upu. malangnya nama aku tak naik pun. sabar syah masih ada peluang lagi. last chance. aku hanya mampu berdoa dan terus berdoa.

then, aku dapat sambung tingkatan 6 kos sains. huhuhu kawan2 kata susah nak mati ouh. kalah matrik. hmm, abg2 aku sume kata x payah ambik form6 sbb aku ni kan rajin. so, mcm buang masa je kalau ambik form6. then, politeknik aku tak apply. how??? aiyooo. haa pasal maktab perguruan pulak makcik aku kata kalau nk apply ckgu xleh mintak untk subjek yg org slalu ambik like math, sciences dan sewaktu dgnnya. 

sbbnya subjek2 mcm tuh org dh ramai mintak. klu nk mintak kena subjek yg pelik2 muzik ke PJ ke. haha. aku x penah terfikir pulak pasal tuh. makcik aku kabo kt aku lepas rsult nyer dh kuar. dh basi wat ape bg tau aku. hahaha. 

hmmm, seriusly aku mmg nak masuk UiTM. nak sangat10. aku xnak U lain. tak tau nape. huhu tapi tak dapat. entahlah tak faham teman gi mana dema mengambik orang. lama siot nak tunggu bulan 7. haha kerja2. 
*kesimpulannya, dalam hidup aku slama 18 tahun nih kalau aku mengharap mmg aku akan kecewa. hmm...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com