Saturday, May 8, 2010

Question Mark ??

Hai! eh, pernah dengar tak nama kumpulan Jamrud? ala yg nyanyi lagu surti & terjo tuh. hahaha giler kelakar lagunya. aku tak paham ngan kumpulan tuh tajuk2 lagu dia sume lucah2 and termasukla lagunya skali. huhu yg aku dgr lagu surti tuh je. yg len xnak aku dengar.

itu hanya iklan semata2. hmm, 10 mei ni ada orang yg nk pegi matrik, ada yg nak pegi form6. well, aku hanya duk umah meneruskan up level game2 aku yang ada. haha well bukan xnak masuk form6, but aku yakin dan yakin yg STPM aku nnt akan sama macam SPM aku. tiada perbezaan. so, buang masa and duit jela. i know myself. 

hanya Illahi yg dapat melakukan segalanya tapi manusia hanya dapat buat bedasarkan kemampuannya sahaja. so, ukur baju badan sendiri. abah ngan mak tak paksa. very open. hahaha :p and now, duk rumah jela. waktu kerja rumah aku start kul 5 ptg ke atas. haha pagi buat ape? buat ape? haa...

hmm, good luck to farahana yek. nak gi matrik ye? belaja betul2. jgn salah2. buat apa yg ko mampu. aku tak sanggup untuk ikut cara ko study. huhu that's why aku x masuk form6. cakap orang kalahkan? orang yg tak nak ingin mencuba kan? cakap orang penakut kan? ok fine ! aku masuk form 6. HAHA! sebenarnya aku masih berfikir lagi. still thinking until 10 may 2010. haishhhh....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com