Tuesday, April 27, 2010

Merugikan ! (rasa tertipu)


ha nih nak habaq mai pasal HOTEL CITY nih. sape yg main game nih konfem ar slalu nak tambah shift worker korang kan? and konfem la korang malas nak on HC tuh banyak kali kan?? so, korang pun tambah shift kalau boleh biar 48 hours. pernah tak korang kira berapa beza harga antara hours tuh? fuhhh penat gua kira beb. siap bukak buku add math lagi tau nak kira bezanya.

ok, sekarang nih aku dah level 25 (bangga giler nih) korang tgk eh harga shift untk level aku nih.
2 Hours : 104
6 Hours : 508
12 Hours : 5834
24 Hours : 19234
48 Hours : 59842
korang leh bayangkan berapa banyak beza dia? haishhh aku rasa tertipu betul dengan game nih. jauh giler beza dia. sudahnya sekarang aku ambik sume 6 jam 6 jam. means not more than thousand. jimat :)

penat aje aku kumpul duit selama nih sume habis kat shift walaupun hanya sorang sahaja pekerja yg aku perlukan. grrrr. MEMBAZIR !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com