Saturday, April 10, 2010

Geram !

Arghhh! geram giler ngan internet sekarang nih. macam sial dow. start semalam la. start pekerja tm tuh repair kepala bapak dia kat tiang tuhh. haishhh geramnya!! satu rumah aku mengaruk. tak memasal aku merungut kt mak aku. sbb mak aku yg call org tuh. grrrr...

bayangkan dh kul 2 3 pagi pun still line takde. haishh membuak2 darah aku naik. modem nih dah bape kali kena hempuk. semalam abg meon kata line sekarang mmg lembab. tambah2 lagi kat kampung nih -_- sakitnya jiwa aku. 

and the day before yesterday, that fucking man was yelled at me. not yell but arghhh! bastard! aku geram giler100 dengan dia. sumpah aku jumpa dia aku fuck dia. menyial dow dia. muka hitam macam kayu arang tak sedar diri. eee bodoh giler ar dia! gahhhhh!! 

*sorry for banyak mencarut untk post yg nih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com