Tuesday, April 6, 2010

Astro :)

hai! dah bape hari ek tak mengepost? huhu.

eh tau tak skrg nih banyak citer dah habis kt tv tuh. sekar, dyesebel, awan dania dah habis. 3 cerita yg aku suka.citer sekar last2 aku dh malas tgk sbb hmm paham2 jela citer indon nih. asyik pusing2 kt situh je. bosan gilak. awan dania yg siri 2 pn aku malas nk tgk sbb dh jadi mcm over sangat la pulak perwatakan dania tuh. so, ending dia aku xtau. yg aku suka tgk awan dania 1 jew :D citer yg aku follow sampai habis dyesebel la. huhu seronok weyh wlaupun cerita tuh sangat2 la merapu. ngenggg.

hmm, sekarang nih 3 citer baru yg aku mula tgk. hehe apa lagi kalau tak K.I.T.A, Cahaya, and Tayong Dalawa. huhu agak okay la citer tuh. tp xtau la dh cukup 3 bulan aku mula bosan ke. haha. then, pluss aku skrg suka tgk citer korea balik. hahaha aku beria msge si fiza tnye website nk tgk citer korea. haishhh skrg tgh tgk citer bad couple. first episode perhhh panas! hahaha :))

semalam tadi dalam kul 2.00 pg kot mcm tuh ada orang call aku. no x tau sape. xde dlm fon. bila angkat suara lain mcm giler. skali dia ckp dia abg aku. eh biar betul an aku ckp x caya. then, dia marah ko nih mentang2 dh lama x contact ohh dh lupa abg sndiri yek. haha aku gelak je. aku xtau nk ckp ape :D ingat jugak dia kat aku. huhu

lagi satu problem, sape tau camne nak tengok citer online dengan laju? huhu citer korea nih xde kat you tube la. lambat nak mati dow. dh berbakul2 aku maki. ngek la. any idea?? please help me..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com