Thursday, March 25, 2010

Elle Studio

hello! aiyak aku happy gilak hari nih. sebab ape? haa ini nak bagi tau nih. excited giler nih. huhu 
aku dah beli jam tangan tuh!! woahh cantik shial. bagi aku lah. kalau korang, aku tak tau. time kat kedai tuh, kan byk jam yg warna pink dalamnya mak aku soh ambik yg casio nyer. sbb yg itu kecik. aku tak suka jam kecik. mata aku susah nk tgk kalau besar sangat pn aku x suka. dh mcm jam dinding je. aku suka yg sedang2 saja. hahaha.

sebenarnya time kuar ngan fahana n rabiha tu aku dh nak beli tapi nnt takut mak aku marah pulak. so, postpone la nk tanya mak dulu. smlm asyik2 cakap mak boleh la mak esya nk beli jam tuh. boleh la mak. dapat jugak. hahaha. itu bkn hadiah drpd mak aku. itu guna duit aku sndiri. mmg aku nk guna duit aku untk jam tuh. mak bg benda lain :) hehehe. mak sedap je cakap "mak tau nape ko nk jam nih..sbb ada love2. ko suka la tuh" haha takde maknanya sume tuh. nak tengok tak jam dia cam mana? haaa ini dia.

aku beli hari nih sbb senang nak tahu umo jam nih dgn aku. hehehe. jam yg lama tuh tengah dia dh pecah. so, dia nye surface dh x bentuk diamond. thenn, tmpt nk set masa tuh dh pecah2. jadi tajam. huhu itu sume kesan masuk plkn. jam tuh x penah lekang kt tangan aku spanjang kt plkn kecuali time ambk air smbhyang. slebihnya sume aku pakai. mcm mana x hancur jam tuh. dgn jatuhnya sume cukup. tp jam yg lama tuh lama gak aku pakai drpd awal f2. before that mak yg guna. mak aku keje dulu dh pakai dh. campur aku...huhu lama gak usia jam tuh. jam yg lama tuh still elok. and i will not forget it :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com