Tuesday, March 23, 2010

Nak Jugak!

hello! hmm, nak tau? semalam aku kuar dengan farahana and rabiha kt tesco je. act, aku nak usha barang kat sana kat area2 tesco tuh jugak la. msuk tesco just nk sejukkan badan je :D before tuh lepak kat umah aku dulu. dah makan2 baru gerak. hehe dorang kata sonok dtg umah aku sbb ada byk makanan :D hahaha. stock untk masa akan datang la katakan. 

alah, aku dh bg tau abah aku yg dorang nak datang that's why byk makanan. haha lepas satu, satu makanan kuar. mcm kt hotel je. malangnya aku je yg makan. farahana? haha pura2 je makan sbb kena paksa ngan bapak aku. rabiha? sure makan. ngee' hmm, sorry lah gang bilik aku sangat panas. next month mybe dh sejuk dh. sume sejuk :) 

hmm, pasal pegi tesco tuh aku saje jalan2 dan lepak2. sebelum tuh pegi cari hadiah dh dapat lepak la kt tesco. beli roti ngan air pastuh duk kt depan tesco makan time! then, aku masuk balik gi kedai jam ngan dorang. aku usha sume jam yg ada. dan mata aku tertarik kt satu jam nih. elle studio nyer. jam tuh jam besi mmg aku cari yg jns tuh pun sbb senang nk mandi klu tali leceh la. dalam dia kale pink :) price nye rm252.

tapi kan...jam tuh kakak tuh kata takleh bawak mandi walaupun hrganya mcm tuh. huhu terkilan siket. aku nk jam yg boleh bawak mandi :D sbb aku suka pakai jam time mandi. sbb jam tuh xleh bawak mndi sbb dia nyer meter 50 je. haha aku tak kira leh bawak mandi ke tak aku nak jugak jam tuh!!!

ada yg dalam dia kaler merah. lawa seyhh. aku rasa nk beli time tuh jugak. but, aku takut mak aku marah. haha. nnt kesian pulak jam aku yg nih. merajuk pulak. huhu. i'll make sure by the end of this month i'll get it. lepas gi tgk jam, aku ngan fahana gi tempat game. main game kt situh. bapak bising mulut dia time main. haha. kira ok lah tadi. sonok :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com