Friday, March 26, 2010

Semalam yang hangat :)

semalam...itu semalam hari ini aku hidup dalam dunia yang aman. cewah cewah nak nyanyi pulak dah. ewah.
haa, ini saya mau cita itu cita la itu semalam juga punya pasal. hehe it's my birthday, frens. hmm, seriously bday tahun ni tak sonok cam tahun lepas. woahh tahun lepasnya mmg aku takkan lupakan sampai bila2. I promise! :)

bezanya tahun nih, haishhh malu aku nk cakap nih. hmm, bezanya aku dpt byk wish drpd kawan2. yang wish drpd sorang ni yg aku tak tahan. sayu hati aku woah. baca ar msge budak nih..

first msge :
Hapy bday 2 u.. Hapy bday 2 u hapy bday 2 aisyah..hahaha. Ak hntr vdeo kat ko tp xsmpai lg. Lmbt skt..huhu. So mga ko dah mencpai umur 18..dah bleh kawin..hahaha. Ape2pun mga ko dpt ape yg ko impikan dlm hdup nie.i will always be your little sis n i will always stnd by your side.. Be happy..aja aja fighting..saranghae..;-):-*

second msge :
Aisyah,although kita jrng jumpa tp i hrap we alwys be tgther.. Kita mungkn jrng2 jmpa lpas nie...tp i hope our reltnshp never end..berknalan dgan ko adlh 1 kngan indah dlm hdup ak.huhuhu;-)

terharu an? haha thanks so much beb. you are really2 my bestfren. i hope it will never end until we kawin2 and beranak2 and cucu2 haha :) and this is from my another best fren hee' thanks ouh. 

Uit!skrg kul bpe?tpt kul 00:00 an...ari pe?ari khamis...bpe ari bln? 25/3...ad ape ngan trkh 2?ha!ari ulg tahun klahran shabat ku!yeah!!!sELamaT HaRi LaHir y K 18!;-)sdah tua kamu!kih5...anyway wish u g.luck n hpy always...n may ALLAH bless u!luv u my fren:-P!!!

yang nih pun aku suka gak baca hehe :) gracias yeah. 

on your birthday you might feel extra special..but I think you're pretty special everyday.hopefully that whatever is ahead will be a blessing to you.and isn't not easy getting older..but at least you doing it with MIRA.hihihi..happy birthday aisyah.

ape2 pun terima kasih untuk semua sekali yang mengwish aku terutama raje, aziera, and adi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com