Friday, December 5, 2014

Online Shop: Zolace Malaysia

Hello there~

untuk entry kali ni, saya nak review satu online muslimah shop yang sangat best bagi saya. hihi. sharing is caring. gittew. korang pernah dengar tak Zolace Malaysia? ok kepada sesiapa yang tak pernah tau pasal new shopping website nih, hari nih saya habaq mai kat hangpa semua na.

kalau korang nak cari baju2 muslimah yang simple, nice and yet boleh digayakan dengan pelbagai cara, korang boleh usha kat zolace.com sekarang. hihi. antara favourite saya sendiri adalah this one. sebabnya baju ni boleh dipadankan dengan seluar mahupun skirt. kalau terdesak nak pi kenduri kahwin boleh je sesah baju ni ngan skirt kan.


Kalau korang perasan la gambar-gambar yang saya selalu pos kat instagram or kat blog, banyak je style baju saya yang sebegini. Quality baju yang zolace jual sama je macam yang online store lain jual sebab saya memang penggemar top chiffon yang sebegini. Sekali sarung siap untuk berjalan. Heheh.

Harga untuk satu blouse ni pun tak semahal harga kat online store yang lain. Below rm60 is quite affordable. Kalau satu blouse harga sampai rm80++ rasa macam tak patut je. So why not korang try kat online shop zolace pulak kan.

kalau taknak style yang sebegini, ada je lagi choice yang lain. ada gak baju kurung moden dijual. haaa untuk baju kurung ni, sekarang Zolace ada offer untuk baju kurung moden. sangat berkenan dengan baju kurung moden yang sedang sale sekarang. simple and exclusive. wanna have one.


Zolace ni pon ada gak jual dress khas untuk muslimah tau. designnya sangat simple. harga juga berpatutan. siap ada sale lagi kau. rm99.00 only. wee wee. menarik perhatian sangat yang pure black nih tau. jenis kain yang digunakan sangat sesuai untuk gegirl yang angan2 jadi princess. sebab kain dia jenis yang jatuh. so bila kita berjalan boleh libas2 kain. hihik.


Untuk yang berbadan agak gempal macam saya ni, memang susah siket nak cari jubah dress yang sesuai sebabnya kekadang dressnya tak cover perut kita yang comel, tak cover lengan kita yang mantap ni kan. TAPI, dress khas untuk muslimah yang dijual oleh zolace ni just perfect. Boleh cover line la part2 yang comel tu. Hihi. Bila pakai pun rasa confident je.

Tapi serius pengalaman saya sendiri nak cari jubah dress kat online memang sangat susah nak jumpa yang betul2 ngam dengan kita. Harga sampai rm150++ but then tak fit kat badan kita. Sape yang nak macam tu kan. So yang pernah mengalami masalah yang sama dengan saya, boleh cuba bershopping kat zolace pulak. Murah dan berbaloi.

Dress ni boleh pakai dengan apa2 tudung pun. nak yang bunga2 ke, nak yang plain pon boleh je. cerita pasal tudung pulak, zolace ada jugak jual tudung tau. baik tudung bawal plain mahupun tudung bawal corak. korang boleh usha tudung2nya sekarang. pasti tak menyesal. yang bestnya tudung bawal dia jenis chiffon. so senang lah kalau nak jadikan tudung bawal ni macam shawl. hikhik.


Tudung dorang ni yang saya suka sebabnya dia lebih kurang sama macam kat butik SBU. Nak pegi butiknya kekadang takde masa. Dah tu stocknya pon selalu sold out. Kepada yang dok jauh2 luar daripada Selangor tu boleh la shopping tudung bawal chiffon kat zolace. Warna plain dia banyak pilihan pastinya. Itu yang paling saya suka. Hihihi.

selain tu jugak, Zolace ada gak jual handbags. to handbag's lovers. korang mesti tengok handbag2 yang dijual. sangat simple yet nice. ala2 michael kors kau. serius suka sangat dengan handbag2 ni. macam tau2 je nak cari handbag. dan2 je Zolace release handbag yang sangat menepati cita rasa saya. hihihi.


so apa lagi korang tunggu? boleh usha zolace.com sekarang. penghantaran percuma ke Malaysia, Brunei and Singapore tak kira purchase berapa sekali pon. korang juga boleh visit page facebook, instagram, twitter, pinterest dan google plus. boleh refer linknya di bawah ini.

1 comment:

Anonymous said...

Okay tak kualiti and jahitan mereka? Saya macam teringin nak beli skirt tapi takuuuuut :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com