Thursday, April 18, 2013

Nuffnang: Libress SHINE bright like a diamond



first time tengok video nih kan rasa awesome giler. ingatkan orang puteh yang nyanyi rupanya adibah nor. hahaha. so, uolls kalau nak nyanyi sekali boleh lah nyanyi ikut lirik bawah nih.


quotes kat bawah nih sangat impress diri akak tauu. dia cuba nak cakap kepada wanita wanita di luar sana be confident with yourself! aku ni pun baru baru nih je nak meselesakan diri dengan confident. nak nak pulak akak nih badan besar kan lagi lah confident takat nyawa nyawa ikan je. so, be confident for who you are!  

gemuk ke tak lawa ke apa ke yang penting yakin dengan diri. tapi berpada la pulak kan konfiden nyer macam mana. kalau dah sampai tahap boleh memalukan diri sendiri mintak kaki namanya tuh. ikut tempat lah kan nak berkeyakinan diri. 

yang penting sekali kalau kita confident tahap 100% sekali pun, orang tua mesti kena hormat ye. kalau orang tua kita tak hormat bagus buang lah konfiden tuh. orang cakap nanti takde adab pulak. i'm not perfect. kadang2 ada je aku tinggikan suara bila bercakap dengan orang tua. imbas balik diri sendiri jangan syok sendiri. sekian.


p/s : shine bright like a diamond. hahaha

2 comments:

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

Am use librese for now on.. heheheheh

farah yaacob said...

done following .
jemput la ke http://farahyaacob.blogspot.com/ haha saye baru :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com