Saturday, January 26, 2013

No backspace challenge.

Malam nih aku nak ypdate satu entry yg takde vuba backspace langsung. Haha. Belum pape lagi dah ada 3 kealahan nong. Haha.o

Okay aku just nak update yg mungkin esok or lusa aku akan update bloog untuk bagi tau korang pasal cara lain untuk hilangkan kulit berminya. Korang dah ada try tak yg oat tuh? bhaa berkesan kan? hihii.

so next entry will be part 2 la kan hahaha. Stay tuned yer p. Erm, apa lagi nak bg tau yer? ermm ermm. Rasanta tuh jelah kot. Eh, jangan lupa yer follow instagram baru saya @esyahtaib dan twitter saya @aisyahtaib. :)

okay bye.

P/s : entry nih aku hupdate huna phone. Thats why aku namakan entry no backspace challenge. Selalu sangat typo.kan. Hahaha. See see! banyak betull.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com