Tuesday, November 20, 2012

Kebaikan Air Kosong Pada Waktu Pagi.

Assalamualaikum.

heh. heh. heh. heh. 
nah baca nih 5 kebaikan minum air kosong, air suam, air masak pada waktu pagi. 


1. dapat menstabilkan sistem badan. kalau nama sains dia Lymph System. segala fluid fluid pun dapat dikasi stabil. selain itu, air kosong nih jugak kalau diminum pagi2 dapat membantu untuk melawan segala infections. 

2. memberi kelicinan kulit. sebabnya kan bila kita minum air masak pagi2 time air liur basi masih ada, kita akan rasa sakit perut nak berak. bila dah berak, toxic pun hilang dan ini membantu untuk kita dapat kulit yang glowing gituh.

3. dapat membantu mengurangkan badan sebabnya bila kita minum air masak pada waktu pagi kadar metabolisme akan meningkat sebanyak 24%. haa tak caye, buat hari hari ye.

4. dapat meningkatkan kadar production of new blood and muscle cells.

5. bila kita minum air masak masa perut kita kosong pepagi tuh, ianya dapat membantu untuk colon kita serap segala nutrients. kalau tak tau apa tuh colon, nih ha kat bawah ni gambar dia.


kalau aku tak baca article pasal kebaikan air kosong nih, takde jugak aku tau fungsi dia sejauh ini. yang aku tau kalau pagi pagi minum air kosong, akan melancarkan sistem buang air besar kita. terus pagi pagi rasa ringan badan dan senang nak buat kerja harian. itu je yang aku tau. sekarang, kita semua dah tau fungsi air kosong pada waktu pagi dengan lebih lanjut. kan kan kan. hehehe.

p/s : sumber dipetik dari website Weight Loss Plans - 99diet.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com