Tuesday, November 27, 2012

Aishop Online Shopping Mall.

Assalamualaikum.

aku nak share something kat korang lagi mengenai kedai plus size Aishop nih. aku tak tau lah kenapa before this aku tak pernah pun terjumpa website nih. sangat lah rugi tauuu! ok excited sangat nak cerita nih. 

korang nak tau apa yang best pasal Aishop Online Shopping Mall nih? kalau aku, for sure lah ada banyak pilihan untuk plus size. heheh. ada banyak tau pilihan yang Aishop bagi. baju baju dia cute. mostly style bat wing. memang sesuai lah kan dengan orang plus size kan. yang paling seronok sekali, dia ada sediakan category untuk medium plus size dan jugak plus size.

kalau korang perasan plus size online shopping yang lain selalu jual untuk plus size yang from 4XL up to 6XL. so, kalau yang badan macam aku nih tak sesuai lah kan. aku paling habis besar pun 3XL je. itu pun jarang lahh aku beli size begitu. so, dekat Aishop nih ada banyak pilihan untuk size XL up to 3XL. 

kalau guna dengan cardigan hitam sangat lah cute. aku nak beli yang nih!

mengenai harga. semestinya kalau baju or seluar senang cerita pakaian lah kan untuk orang plus size nih memang mahal. kalau dibagi rm200 baru dapat 3 helai baju. aku tak tipu. tapi, kalau shopping dekat Aishop nih, sure dapat 4 5 helai baju tau. for me, Aishop menawarkan harga yang murah compare to other Plus Size online shop. 

Aishop jugak bukan je jual baju untuk Plus Size, tapi ada jugak untuk lelaki, untuk kids, handbags, untuk kecantikan macam contact lens, skin care, and cosmetic. kasut pun Aishop ada jual tau! senang cerita korang tak payah nak susah jalan pegi mall sakit kaki tuh. duduk depan laptop, scroll semuanya kat dalam Aishop nih.

untuk pengetahuan lagi, kalau korang jadi member dia, korang boleh dapat discount ikut category. ini dia punya percent discount dia.
5% (Bronze Member)
10% (Gold Member)
15% (Diamond Member)
20% (Platinum Member)


dua dua pun cute! yang nih pun aku nak beli jugak. hik hik.

Aishop bukan sahaja untuk orang Malaysia tau. Singapore, Australia and other countries pun boleh beli. international shipping tuh.. so, korang tak perlu nak ragu ragu untuk beli kat Aishop nih. haaa, kalau nak tau lagi kalau korang beli lebih daripada RM60, dapat free shipping. tak perlu nak bayar lebih2. heheh. so, kalau nak grab barang dari Aishop make sure lah lebih daripada RM60 okay. 

kalau korang nak tau mengenai barang tuh okay ke tak, korang boleh depends pada rating star yang Aishop sediakan. tak pun boleh tengok kat testimoni dia. Aishop ada sediakan semua tuh. yang paling penting, Aishop bagi jaminan 100% pemulangan tau. kalau ada kerosakan ke salah hantar ke apa, boleh contact terus ke Aishop.
yang pastinya, Aishop bukan sahaja untuk plus size, tapi untuk orang kurus jugak. banyak dress  lawa lawa kot. so, apa tunggu lagi? jom ramai ramai beli kat Aishop. jom jom.

p/s : korang boleh klik dekat setiap perkataan Aishop untuk ke websitenya terus. happy shopping everyone! :)

*nak lebih banyak online shopping, klik SINI.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com