Monday, April 23, 2012

Miracle Tab Product

Assalamualaikum.

pernah dengar tak miracle tab? yang product dari korea tuh. aku tau pasal product nih pun daripada Irine. seorang blogger. aku dah lama dah usha-usha pasal product nih. haa before that, miracle tab nih skin care ye kawan-kawan. kenapa aku selalu usha? sebab aku terpengaruh ngan gambar2 testimoni tuh. daripada kulit jerawat, jadi tak berjerawat. itu yang aku idamkan.


then, antara sebab lain kenapa aku nak miracle tab nih adalah aku nak kecilkan pore kat kulit muka aku nih. dah terbukak besar kot. aku rasa lah. yang pasti aku nak kulit yang flawless gituh. lepas tuh kan, aku rasa pencuci muka yang aku guna sekarang dah macam immune. that's why aku nak tukar product lain. aku tengah survey banyak product nih. nak cari yang betul-betul ngam ngan kulit muka aku supaya segala masalah dapat diatasi. yeahh!

semalam, ada lah aku cerita kat mak pasal product nih. actually aku nak bodek dia soh beli untuk aku. alih-alih tadi dia bank in duit kat account aku suruh beli produk tuh untuk dia. hmmm, ape boleh buat la. redha jelah. tapi aku tak kesah sangat sebab aku pasti, aku pun akan guna sekali. hehehe :p

yang bestnya produk nih, tak payah nak guna banyak botol. dia hanya ada dua je. sabun pencuci dengan HD Glow Essence. actually dia ada pil yang perlu dimakan untuk kesan yang lebih sempurna. tapi aku tak berani nak ambik yang pil-pil nih. tak memasal masuk hospital kang. so, ambik luaran jer. jalan selamat :)

kalau nak kulit yang cantik, dalaman pun nak jugak dijaga kan. aku kan malas. makan pun, semuanya yang berminyak berlemak barulah makanan tuh sedap. haaa yang sedap tuhlah membuatkan kulit aku nih tak pandai nak licin. sigh -_-

aku harap, bila dah sampai produk tuh kat rumah, bolehlah kulit muka aku nih jadi licin. insyaAllah.

p/s : total harga dia nih RM150.

3 comments:

Anonymous said...

cmne ek kesan pakai produk nih

Unknown said...

so cmne kulit skrg,dah flwless? reply at ninalucky14@gmail.com.
bru nk survey product ney.

Anonymous said...

I dah pakai 2months dis product,ohsem!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com