Tuesday, November 29, 2011

aku suka notebook aku.

Assalamualaikum.

cuti semester kali nih semua perasaan aku ada. happy, sedih, nangis, beronggeng. semuanya lah. untuk sem nih, lima kali kot keluar dengan kawan-kawan. yang terbaru hari ahad hari tu keluar dengan Raje. aku sebenarnya nak tunjuk barang-barang yang aku beli sepanjang cuti semester nih :D
*teserlah show off di situh.

abah kata aku nak jadi mak datin beli handbag camnih. beg nih, sekali pandang aku dah jatuh cinta. mak aku pun suka :)


abg long aku kutuk nih slipper jamban. 

kasut yang selesa untuk dipakai.

cute tak notebook aku? hehe

elianto blush.

Pixy.

beg murah je. beli kat TS. 

esok aku akan balik ke UiTM yang sentiasa di hatiku tuh. maka bermulalah semester yang baru. harapnya semua akan berjalan dengan lancar. niat baru, azam baru, usaha baru dan doa baru. mudah-mudahan termakbul segala benda yang aku inginkan :)

p/s : ada banyak lagi yang aku beli. aku pun dah lupa.

4 comments:

miss fana said...

selipar jamban??? hahahahaha....

Nur Farahan said...

OMG!!! your beg cuuun kkkkot..berapa rat kau beli..belikan satu untuk aku...

Aisyah Taib said...

ada 2 beg. yg mana satu? hahaha
atas ke bawah?

Raja Norhazrin said...

aku beli 2 beg kat TS..
satu kecik satu besar..
and the most important thing..
TS tak best pon! hik3
mid valley dihatiku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com