Tuesday, August 23, 2011

Xperia

Assalamualaikum.

keinginan gua nak tukar handphone sangat memuncak-muncak kalah gunung Kinabalu. serius, gua nak sangat handphone baru. korang mesti cakap 'alah ko syah dari tahun 2009 ko balik2 cakap nak handphone baru, tapi takde gak lagi ko tukar2' yer memang betul gua ngaku, gua tak tukar2 lagi handphone gua. 

gua still lagi pakai handphone gua yang cikai nih jer. nak online pun, fikir 100 kali. sangat merugikan even subscribe broadband daily or weekly. oh tidak! sampai hati gua kutuk handphone gua yang penuh bermakna tuh. jatuh bangun gua bersama handphone tuh tau.


gua teringin giler nak pakai Xperia. sumpah. gua tak tipu. gua kan peminat sejati Sony Ericsson. tapi kan, gua nak Xperia yang terus canggih punya. masalahnya sekarang, gua takut kalau gua beli hari nih, bapak gua bebel kat gua 40 hari 40 malam. gua nak tunggu handphone gua ni lingkup pun, dah bertahun gua tunggu. tak pandai dia nak lingkup2.

agaknya nak kena gua yang ajarkan baru dia pandai nak lingkup. serius weh gua rasa cam malam nih jugak gua nak beli Xperia. balik2 pegi kedai handphone mesti xperia yang menjadi pilihan hati :) harap-harapnya gua dapat la beli Xperia secepat yang mungkin.


korang tau apa azam pelik gua kali nih? ada pakwe baru aku tukar handphone baru. ahh sungguh bodoh. nak tunggu ada pakwe, konfemlah lambat. entah2 umur gua dah 25, dah boleh mengundi, pun belum tentu gua dapat boyfren. hahahah. 

gua paling minat yang ini.

yang pasti gua tunggu handphone gua lingkup baru gua beli supaya abah gua tak membebel 40 hari 40 malam. baik punyeee :)

*semua xperia gua minat. sampaikan gua sendiri confuse mana nak rembat.

3 comments:

azs said...

berapa harga Xperia yg awak nak beli tu?

Aisyah Taib said...

tak penah tau pun.
yang pasti dalam 500 hingga 900 harganya. dalam lingkungan tuh la.

Raja Norhazrin said...

guwa pun suka yang kaler putih tu. fully screen touch kan? ngidam jugak la phone fully screen touch ni :DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com