Saturday, December 18, 2010

:D

kat sabah takde mamat yang boleh diusha la. isshh bosan la macam nih. aku lagi dua tahun kot kat sana. apa macam nih. aduhh at least kasi la yang boleh cuci mata nih. supaya mata saya kelihatan cantik sentiasa. takdelah aku perlu makan carrot hari2 untuk cantikkan mata. wahai jejaka handsome sabah, tolonglah kau limpas depan aku. huhu.

5 comments:

sandeh said...

hahahaha. ak x tkata suda. arap2 next sem bnyk yg hensem limpas2 dpn ko. amin ;p

Aisyah Taib said...

doakan kejayaan aku untuk bertemu sahaja dgn jejaka sabah yang handsome.

shahjiehan said...

amboi.sabah bykla ensem2... geng raja lawak kecik tu kan dari sabah jugak~

Raja Norhazrin said...

amin.
hahahahaha~

sandeh said...

banyak tu hensem, ko ja x tau nak tgk kat mna. hari tu ak jmp llki hot. nsib la sedar diri :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com