Friday, October 15, 2010

hambade

Minggu nih minggu last kuliah. next week dah study week. hmm, semalam last test. pad and mgt. ok lah kot. agak stress ouh this week. yelah mana taknya, sume keje kena submit this week. macam2 lah. yg paling penat bila time ada test lah. otak ni yg penat. 

 saya suka makan burger tanpa sos dan sayur.

this week kan, tak tau lah kenapa aku suka sangat makan burger daging special. hari2 kot aku makan burger. ketagih shial. abg tuh letak drugs kali. kalau la kt sini leh bwk dapur, sure aku beli daging burger, masak sendiri. haha jimat pun jimat. 3 ingget kot kuar setiap petang. haha. duit aku ni habis kat makan je xde kat tempat lain. heheh.

lately, selalu sangat mimpi pasal family. really2 miss them. esok, nk balik umah abg long aku. biar x dpt balik umah kuala, umah kt sini pun jadilah. asalkan rumah. release tension. huhu. and now, kt sini pak guard asyik menyaman orang je. macam cari kesalah orang ouh. dh macam tak cukup gaji je. terpaksalah aku jadi budak baik nih, pegi kelas pakai tag. haha. kalau tak, harapan la nk pakai.

hari nih kot paling happy. hehe. mana taknya kelas bel, tengok movie. citer ninja assassin tapi bantai gelak. kelakar kot. hahaha. mungkin sebab tengok ramai2 kot. dh tuh sampai kat cafe, bantai bodek akak yg jual waffle tuh supaya dpt diskaun. paksa lagi tuh. hahaha. serba salah ni akak tuh nk kasi diskaun sbb rmi org. haha :p keje kami la tuh kalau macam tuh. geng semenanjung lagi tuh.

itu jelah kot nak citer. haa, nak kasi tau twitter i dah kembali. yeayyy!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com