Sunday, August 29, 2010

saya tertekan!!! geram weyh sebab tak dapat nak buat video short story untuk csc253. hishhh macam nak nangis je aku rasa. hari rabu nih dah kena submit tp satu benda pun aku xtau nak buat apa. nak harapkan partner aku? hurmmm haram mendano. lagi teruk drpd aku. macam mana nih? :'(

stress!! this week padat weyh. political science x test lagi. adoii..csc lagi. bel lagi. sampai hari jumaat! ishh dah nak raya ni lagi la sibuk. otak aku ni pulak dh smpi kuala selangor dah. dah xde dah kt sabah nih. dengan ptptn aku td. ee bodoh betul pegawai tuh. mmg bodoh. pasal cop pun boleh jadi hal. 

hishhh geramnya aku!! dengan ctu assignment tak hantar lagi. yg member2 aku lak wat dek je. sume xnak uruskan. payah kan? cilakak ouh.

*sekarang ni asal bengang je, sume aku carut.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com