Monday, July 19, 2010

Tobat Maksiat


wuhuuu i miss my family and my home. bila boleh saya balik?? :'(
kat sini mcm susah la nak study. takde soul. cewah. haha banyak giler kena baca. pesal la profession yg aku ambik benda yg paling aku tak suka?? haishh redha jela. paksa diri ouh. 
yang pasti apa yg aku nak sekarang nih hanya balik rumah. haishh tak sabar nak tunggu 8/9/10. wah berturut nombornya. haha

next week dah start quiz. chapter 1-4. banyak kot. kot. macam ujian time sekolah dulu. 
kenapa aku boleh post blog?? sebab today i have no class. dari pagi tadi. bosan gak. aku buat hw then, tido jap pastuh lunch and sekarang online. after this going to gym for kokum. act, tak nak pegi pun boleh. aku kan terkecuali. tapi nak main muzik it's okay. pegi la jugak. huhu.

p/s : hari tuh skype-ing dgn aien. sedih kot. huhu yelah i teringat kat rumah saat2 aku gelak2 dgn dorang. time aku sembang dgn mak and abah. haishh tak sama dowh cakap dgn telefon.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com