Saturday, July 17, 2010

Kau dipaksa Aku terpaksa

woahh sukanya aku next week BEL 120 tiada. hahahah! serius kelas tuh boring sangat2. like always conteng2 and termenung la apa lagi kan. BEL tuh kelas english yg bagi aku paling tak suka. well, time sek dulu pun bukannya aku suka belaja english. biasa2 je. takdelah excited mcm nak mati an. just attend pastuh buat apa yg dia suruh pastuh time balik, aku lah orang pertama yg lari dulu.

kalau kelas math pulak. haishhh laju kot miss tuh ajar. keje aku salin je apa yg dia bagi. but lepas nih, kalau dia soh salin no way miss. ceh takde lah. sbb apa yg bagi tuh sama mcm text book ma. lepas ni aku nk beli jugak buku tuh. so, yg bodoh bangang nak salin lagi buat apa kan? better makes exercises jer. huhu member2 aku yg lain sume terngangak dow time belaja math. serius laju. naik LRT. hahaha. kena buat revision banyak2 after her class.

plus another kelas MGT. management kot. huishhh ngantuk memanjang weyhh. tak bape paham lak tuh. orang tanya dia, dia tanya orang balik. susah kot. kot. entah ar. setiap kali dia explain aku tgk je muka dia. sume aku perhatikan. hahaha. bengong je. hopefully, next week aku tak wat hal lagi mcm this week. mengelamun tak habis2. haha xD

tambah lagi satu kelas yg agak kurang faham. political science. huhu entah ar. sir tuh suka melalut ke bab yg lain. citer A, sampai Z dia boleh citer. panjang kan?? so, aku mcm blur apa dia punyer objektif. bagi aku subjek yg agak menyusahkan aku political science nih la. mcm susah je. macam ar. ye ar pasal politik an. meaning2 lah apa lah. redha jelah.

setakat hari nih, oklah kehidupan kat sini. semuanya baik2 saja. for sure duit aku banyak habis weyhhh. haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com