Tuesday, June 22, 2010

duit duit duit

itu hafiza yg cakap. kalau aku yg cakap money money money. kenapa hafiza banyak beli barang2 ha? aku xtau aku nak beli apa dah. rasa mcm x cukup, rasa macam cukup. entah. eh fiza, u beli apa ha sampai kena banyak duit, eh money? why? 

hmm, rasa mcm bazir la pulak balik raya kan? tiket mahal wooo!! haha tapi takpe..tengok ar macam mana nnt. ish i ni makin meningkat usia, makin macam2 masalah i ada. boleh tak kembalikan saya ke alam persekolahan? huhu please namann.
---------------------------------------------------------------------
bila aisyah dah masuk sana nanti, aisyah kena belajar :
-untuk jadi orang yg berjimat-cermat
-jadi orang yang kedekut
-sayang ibu bapa (lebih kepada mengenang jasa ya)
-untuk tidak ikut kawan-kawan 
-menjadi lebih yakin, berani & cekal
-berdikari atau beli kari

macam2 la aisyah kena belaja nanti. yang paling penting, aisyah kena ingat mak dan abah dan family aisyah. mesti. jangan lupa jugak agama aisyah. apa yang aisyah belaja, amalkan. mudah2an selamat kat sana nanti. and one more, jangan campur dgn laki-laki sangat. wuhuu xD

2 comments:

gurlz16 said...

kalo xcilok title post aq xleh k...haha...byk k brg aq beli?xkot...coz aq ni jenis jrg kua...so xdla byk baju...

Aisyah said...

yelah yelah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com