Monday, May 24, 2010

Alhamdulillah :')

bersyukur sangat sekarang nih. amin amin amin. semua doa termakbul semua usaha berhasil. alhamdulillah :) rasa nak menangis pun ada. happy sangat2. agaknya bila orang dapat tawaran untuk sambung belajar memang happy macam ni kot. huhu 

sekarang nih aku dapat dua tawaran. walaupun dapat kendian, tapi dapat jugak la. bersyukur sangat apa yg ada sekarang ni. matrikulasi aku dapat kat negeri sembilan. sama ngan adik i ouh farahana. hahaha. belanja pun lebih murah an daripada uitm sabah. kalau matrik dah konfem ar dapat sains hayat. sbb bio aku lagi bagus daripada fizik so, sains hayat la. tapi kalau uitm tuh kos pentadbiran awam.

hmm, kalau matrik nih paham2 jela. susah kan dah la tak boleh nak main2. hati aku berat ke sabah la daripada n9 nih. tapi apa2 pun aku prepare jugak untuk matrik. kot2 tiba-tiba pulak nak matrik ke an. mcm form6. sapa jangka aku nak masuk sekolah balik. tiba2 je hati aku terbuka nak masuk form6. sebab form6 juga aku dapat tawaran ke sabah :')

*semuanya dah ditentukan olehNya. hanya perlu banyak bersabar, berdoa, dan redha sahaja.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com