Thursday, May 20, 2010

5 Hari Tak Lepak

fuhh, 5 hari gua tak lepak depan komputer beb. aku just on game2 aku dalam masa 10 minit then terus off9. haishh boleh jugak rupanya eh aku x chat slama 5 hari. satu pencapaian yg sangat bagus. huhu. 

entah ar aku rasa bosan sangat2 dengan facebook tuh. hari nih je aku nak on9 lama2 sebab esok aku tak sekolah. then, nak cari link upu nih. bengong la. aku tak tau how to find the link of semakan for rayuan. i nak print balik. tapi rasanya konfem takde je.

then, about form 6. ramai kawan aku terkejut dengar aku masuk form 6. haha well, aku an suka surprise. takde erti sumenya tuh. haha. why i go form 6? hmm, act i don't want it. sumpah tak nak. but, when i think about my upu, matrix so i changed my mind and took my time and now i'm schooled. haha but not in science stream anymore. 

tak confidence ar dgn ckgu2 sekolah tuh. seri tanjong and saas tiada banyak perbezaan. lebih kurang sama sahaja. so, tak berani nak ambik sains. sumpah agak bosan kelas aku. dengan subjek2 yang aku belaja. haishh mungkin benda tuh sume masih baru lagi bagi aku. mungkin laa.

*penat pujuk fiza untuk masuk form 6. tidak berhasil sama sekali.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com