Thursday, December 24, 2009

25 March 2009

Assalamualaikum (baca ala2 saiful nizam ismail)
25 March 2009. Apa ada pd tarikh ni?? ceh wah wat2 xtaw plak..
dh gaharu cendana pula, dh tau bertanya pula.

Bagi aku...tarikh ni mmg special la kn..
kul 12 tgh mlm 25 march tuh rmi la yg wish bnda yg bukan2 an..hahaha (cam x appreciate jew) xdela..mata tgh ngantuk an nset memekak plak. rasa nk baling je. tp x...

25 march hr rabu. hari sekolah. mmg masak la aku kt sek. pg2 aku dtg biasa ar drpd org tersyg wish an.. dtg pulak bdk2 laki lg ar..msg2 wat gler dorang. fahmi ngan faiz ckp kt membe2 dia "ada bwk tepung ark??" msg2 kata lupa. bagus la..xde aku mndi tepung hr tuh

time waktu add math sir x masuk. farahana soh budak2 laki lap tingkap. org yg last lap c adli, pas2 dia xnk kemas bekas air tuh dia bia je. mgamuk la fahana..adli soh farhan settlekn..farhan taw jelah ada ke dia nk buang air yg kotor tuh kt aku. dorg bedua gaduh aku yg kena. tp aku lari. aku duk dkt farahan ngan raje. so, dia x jd mneruskn hasratnya itu sbb aku puji dia bdk baik. hahahaha.

sebelum blk pulak time agama x silap aku...c faiz gi conteng gmbr aku kt depan dgn c fahmi. jahat gler ar..bnda tuh aku akn ingt smpi mati..jwpn dorg senang je "hari ni kn bufday ko syah. relax ar" so aku biakn..dorg
seronok..tahun last kn..
dh sedap2 dorang conteng aku g padam...pastu c fahmi bg aku hadiah plg special kt aku. smpikn aku meraung merasakn hadiah yg dia bg tuh. terkejut dia bila aku jerit "auwww!!!" (jgn pk bnda lain eh)
merah jari aku dia kejekn...sakit doe tp x kesah ar, dia bkn sengaja pun.

waktu balik sek pulak...sedang aku asyik bersembang ngan farahana, lalulah sebuah kereta kancil yg dihuni 4 orang menjerit ***!!!! dgn sekuat hati. mula2, aku x perasan sape org nyer tp fahana ckp "dorg tuh ejek ko
ke?" aku ckp "ntah. lantak dorang situh aku x kenal." pastu bpk
fahana dtg ambik. tinggal aku ngan bdk2 form4.

x lama kemudian, lalu lagi kete tersebut m'jerit skali lagi ***!!!!. baru ku
tahu sape org nyer dan terus berkata "sengal nyer budak." ada pulak
bdk pompuan pengawas toleh ke arah aku dn gelak kn aku. malu saya dibuatnya. aku rasa dorg xde keje lalu kt situh semata2 nk ckp bnda tuh kt aku. klu dorg tumpangkn aku balik umah xpe gak.
ish3, wat habis minyak kete jer. tp ape2 pun that's sweet memory...hahaha

cukup pasal kejadian kt sek. skrg nk cter psl ucapan2 dorg pulak. aku plg suka yg ni lah...
”SlAmat Ari jdik...!slAmat ari jdik...!slAmat ari jdik
2 Adik ku...slamt ari jdi...s0ry dik...i'm n0t s"mwah mane...mybe nex year
aku dpt bg prezen kt ko...”....Sweet sgt… sape yg
kasi xpayah taw lah kn..
 
“Hpy bday!wish u luck n hpy always...” hafiza yg kasi.
“Salam..happy birthday!! smoga d'murahkn rezki dan
d'panjangkan umur utk kbaikan..gud luck 4 ....ur....
spm! syg aisyah! hehe..” kwn ku raje yg kasi. Sengal an..hahahaha
“Look outside,....Its so pleasent.....Sun smiling 4 u....Trees dancing 4 u....Birds singing 4 u....Because i requested them....All 2 wish u.... HAPPY BIRTHDAY” ni c tuh yg kasi. Aku ingt dia ni xnk
bg pape taw..dh mula nk nangis da..ceh xdelah men2 jew
“selamat hari jadi, selamat hari jadi, selamat hari jadi
aisyah..selamat hari jadi. Happy bufday syah” bestfren aku aziera yg
ckp. Dia nyanyi time call aku tuh. How sweet. Ada.... ke dia ckp “aku ingt nk call ko time kul 11.59 tp x bleh..” sengal btul.
 
-Erm farhan tulis kt white board “selamat hari jadi aisyah add math” dia tulis dlm jawi. Creative jugak la kn..
-Adi kasi gmbr ada belon2 then tulis happy birthday
-Kak umie bg gmbr teddy bear pastu ada lagu epy bufday.
-Fahmi, Faiz n Anis conteng gmbr aku. Mcm2 dia tulis nyer bufday gurl la lukis gmbr kon kt ats kpala aku. Yg x tahan tuh ‘kismis’
huh..mgkuk nyer faiz.
-Yg EG pulak ckp “hr ni bufday ko ye syah? Dh jom ikut aku gi beli kek pisang” lg x guna. Siap ar dia 30 hb ni..
-Mak ngan Abah x wish pape tp dorang bwk satu family mkn kt kdi lampu hijau smbut ni la an..(x silap aku nma kdi dia nasa tomyam)
 
Yg len tuh wish cam biasa jer happy birthday.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com