Thursday, December 24, 2009

5 Syukur

wey, membe2 aku ckp aku ada mslh. ape mslh aku? dorg ckp muka aku muram jer...
aku rasa ok jer. cuma slalu angin ar semenjak dua menjak 3 menjak nie...
abg aku pun ckp aku mcm muka tension jer.
ntah ar..lupakan psl tuh.

nk cter nie. psl aku kt sek semalam. hahaha. lawak gler ar. gelak ar...aku dh kata lawak nie. smlm ckgu rmi xde. math 4 masa sir xde. aku duk kt dpn skali bwh kipas sbb aku pnas. tgh2 duk lepak2 c farhan pun dtg. dia sembg ngan aku psl family dia. pasal dia. aku pn ceramah ar cket kt dia. cket jer. dia leh terima ar.
pastu zikri pun dtg ngan muka slumber ngan adli duk skali ngan kta org.
zikri ape lg kuarkn hujah2 dia berbentuk agama. aku diam jelah dgr dia ckp. ape dia meraban ntah. hahaha. 2 masa aku lepak. 2 masa aku wat keje math. tp syg seribu kali syg. ada mgkuk yg kacau aku. c faiz la sape lagi. sengal btul.

waktu agama pn ustazah xde. 2 masa. fahmi ngan khair pndh tmpt duk dpn faiz n yus. aku ckp ar ngan fahmi "wey, knp ko duk cnie? ko x nyesal ke?" dia wat mata muka terkejut dia tnya aku knp. aku ckp "yanie duk sblh tmpt ko tuh. dh pegi duk sana balik". dia pun guna ayt mahal dia "who cares?" aku bia kn dia.

aku ngah wat chemistry...correction monthly test nyer. biasa ar aku bru buat cket mgkuk tingkat 2 ekor tu pn dtg kt dpn meja aku. c faiz n fahmi. siap tarik kerusi lagi. c faiz tnya "syah ko wat pe syah?" aku diam jer. "syah!!! aku tnya nie. jwb ar" faiz pekik n ketuk meja tnya aku. aku pe lagi "yer faiz, aku tgh wat keje kimia ni." dia bls. "ha, mcm tu ar aku tnya len kali sahut." aku sabar je ngan dia.
pastu aku mntk kipas lipas dia kt fahmi. haram mendano nk dpt drpd dia.

fiza pun lepak skali kt meja aku. tgh sedap2 myakat fiza..c yani pggl faiz.
rasanya yani nk tnya psl physics tusyen dorang. fahmi duk sblh faiz time tuh.
aku pe lg "hahahahaha.yani x pggil ko." aku ckp kt fahmi. farahana n fiza dh gelak sama dh. aku ckp kt farahana "fahana, ko jgn hampakn perasaan fahmi. pggil dia skrg"
farahana dgn bgga nyer wat muka exited smbil melambai ala2 miss world pggil fahmi. "fahmi...." sume dh bantai gelak dh kt dia. muka dia merah.
padan muka dia..kenakn aku lagi. duk lepak ngan gang aku. mmg kena ar ko.
hahahah.

sudahnya, keje aku td aku x buat. sbb mgkuk2 tuh ada mmg xleh wat nyer.
smpi balik kta org sembang jer. lg sedap bila aku kemukakan soalan "fahmi, knp rmbut khalid makin kerinting?" fahmi jwb "ko x tau......"
faiz menyampuk "fahana mlm2. khalid....." faiz wat tangan dia mcm men rambut. dgn muka pompuan yg dia wat. mmg kelakar gler time tuh.
smpi blk aku gelak. time blk plak selisih plak ngan khalid. lagi ar aku gelak.
xleh aku bygkn....hahahha.

seronok gler duk ngan dorang. hilang mslh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com