Friday, February 8, 2013

about.me

hai semua.

malam nih, aku nak share dengan korang pasal satu web nih iaitu about.me. aku rasa web ni sangat cute sebabnya kita boleh buat satu page khas untuk bagi tahu pasal biography kita pada semua orang. so, macam cute lah bagi aku. cuba tengok nih ha.


see! aku rasa cute sangat benda nih. aku pun ada jugak tau page sendiri. KLIK SINI. haa lepas nih boleh lah korang pulak buat yer. boleh share share dengan kita jugak. hikhik.

memang aku punya about.me takde gambar aku sendiri. aku ada satu penyakit takleh tengok gambar sendiri lama2. bosan. so, baru je berapa jam aku letak background muka aku, terasa menyampah dah. kbai.

2 comments:

Unknown said...

I dah pakai about me dah lama dah, memang cute and simple je.

BTW thank you follow :)

✿INA AINAA✿ said...

baru tahu ni.. apapun, cukuplah ada 3 laman web social yang ena masuk.. itupun, tak larat nak melayan.. huuuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com