Thursday, January 17, 2013

Drama Sehangat Asmara Astro Mustika 134HD


AWIE !!! baru nih dapat tengok music video untuk drama Sehangat Asmara nih. aku rasa mood sekarang nih terlampau excited. tak tau pehal. mungkin sebab dengar awie nyanyi kot. hahaha. 

rasanya ramai dah tau drama Adam & Hawa dah habis dah last week. so, next week 21hb akan start drama baru pulak iaitu Sehangat Asmara. adaptasi daripada novel Aisya Sofea. lakonan Adi Putra dan Rita Rudaini. compare Aaron Aziz and Adi Putra, aku rasa better Adi Putra kot. hihi. aku bernasib baik sebab drama nih kejap je 30 episode je. hari isnin hingga rabu. tak sabar nak tengok!

ini sinopsis aku copy daripada alaf 21.


Cinta pandang pertama Kamalia Nalwa dan Zainal Arief memutikkan cinta dan berakhir dengan perkahwinan di London tanpa restu keluarga.

Kebahagiaan mereka tiba-tiba terhenti. Zainal terpaksa pulang ke tanah air dengan janji bahawa dia akan kembali lagi. Selama sembilan tahun lamanya, Zainal tidak pernah pulang sedangkan Kamilia terus menanti dengan air mata dan sengsara.

Tanpa diduga, Zainal muncul kembali. Datangnya untuk menuntut Misya, anak comel yang selama ini ‘disembunyikan’ oleh Kamilia. Dendam kesumat Kamilia terhadap Zainal tidak pernah padam. Anehnya, ‘dendam rindunya’ terhadap lelaki itu lebih kuat dan mengusik perasaannya.

Benarkah dia membenci lelaki itu? Hipokritkah Zainal ketika mengatakan bahawa hanya Kamilia yang bertakhta di hatinya?


*********************************************************

antara gambar2 dorang masa buat pengambaran drama Sehangat Asmara.


*copy daripada instagram. hikhik

*copy daripada facebook

2 comments:

Jujubabes said...

haaa nak tengok lah gini :) macam best lak ...hihi

nurhuda said...

best plakon citer ni kot dari adam hawa y ntah pape tuh -.-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com