Thursday, December 20, 2012

Online Shop: Felicity Skin Care.

Assalamualaikum.

baru baru nih, aku ada lah tengok2 blog sazzy falak. instagram dia semua lah. before this aku ternampak yang dia selalu beli baby care untuk anak dia kat Blue Oak Valley nih. aku ingatkan orang puteh punya product rupanya takk! orang Melayu kita yang punya kot. tapi formula tetap daripada luar negara. HAHA. 

aku nak share something lah pasal skin care dia. sazzy falak pun antara salah seorang founder untuk Blue Oak Valley nih tau. heh. yang special pasal skin care dia nih, 100% diperbuat daripada botanical extracts. kiranya natural habes lah. aku tertarik dekat cleanser dia. kalau ikutkan kata katanya, cleanser organics dia nih mampu unclog pores yang ada and boleh remove blackheads yang kita ada. means, dia punya keberkesanan tuh jauh lah. giler giler meresap dalam kulit muka. betul tak betul? boleh tengok muka Sazzy Falak sendiri.


tapi kan, kalau korang baca Sazzy Falak punya blog mengenai skin care nih. dia tak guna 3 steps okay. wiss mampu nak kulit cantik kalau guna 3 steps jer. dia guna 7 steps lah kokk. boleh nak guna 3 steps je, tapi makan masa lah. HARGA skin care Blue Oak Valley nih, MasyaAllah. kalah harga Kiehl's weh. mahal lagi Felicity Skin Care nih. sabo jelah aku tengok.

aku try lah kan, kira semua harga skin care sazzy falak yang 7 tuh. lebih 1k. kopak kopak. tunggu aku kaya baru aku guna. hahaha. nih kat bawah nih, promotion sekarang untuk 3 steps dia. ko tengok harga dia, 3 botol RM415. kuantiti dia siket kot. 120ml (cleanser) 120ml (toner) 60ml (moisturizer). kalau Kiehl's 3 botol baru RM335. 150ml (cleanser) 250 (toner) 150 (moisturizer). agak jimat yer di situ. 


so, amacam? ada beran nak try? hehe. oh ye sebelum terlupa KLIK SINI untuk ke website. peace yaw! :D

p/s : belum mampu lagi nak guna Felicity Skin Care nih. rasanya tak ramai pun lagi yang guna produk nih. search kat google review skin care nih pun takde. yang pasti kat spa spa je selalu guna Blue Oak Valley products. boleh search dekat website.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com