Monday, December 3, 2012

Maxis Wireless Broadband Plans

Assalamualaikum.

nak tau maxis ada plan baru untuk internet. bagi aku harga plan yang ditawarkan agak murah berbanding dengan plan yang lain. RM48 sebulan untuk 3GB tau. bukan 1GB or 2GB. kira berbaloi lah kan guna plan yang baru nih. 3GB dia divide kepada dua. 1.5GB sebelah pagi. 1.5GB lagi sebelah malam. so, kalau kita asyik guna pagi je, malam masih ada balance kan. 

tak paham? contoh lah kan kita download video waktu malam so dah habis lah dia punya quota. jangan risau internet masih lagi laju untuk sebelah paginya. so, kita boleh adjust masa kita bila kita perlukan internet yang banyak dan siket. kalau setakat nak on twitter je apalah sangat kan. kira siket lah tuh. kalau nak download video banyak lah internetnya. hape punya bahasa ko ni syahhh.

okay. senang cerita awak awak semua tengok lah kat bawah nih ha package dorang.


amacam? menarik minat tak? kalau dah tertarik jom lah tukar ke plan maxis wireless broadband plans. korang pun boleh jugak beli quota untuk tambah. mana lah tau kan tetiba dalam sebulan tuh terlebih guna belum sempat habis sebulan dah lembab internetnya kan. so boleh tambah quota secara online. 

korang boleh pegi ke website maxis atau terus je KLIK SINI untuk tau harga kalau nak tambah quota. minima rm8. maxima rm30.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com