Tuesday, April 17, 2012

The CalaMan Shoes

Assalamualaikum.

hey guys, hari nih nak share pasal kasut lah. orang perempuan kalau tak giler kasut, aku rasa orang tuh something wrong. kot mana pun, perempuan mesti sukakan kasut walaupun dia dah ada 10 pasang kasut kat rumah. dia mesti nak jugak beli baru.

laa ni aku nak share website kasut online iaitu http://thecalaman.blogspot.com/. apa yang best pasal dorang nih, dorang akan buat pre-order untuk korang yang gilerkan kasut. it means, korang boleh order kasut kegemaran korang ikut size lah kan. banyak sangat pilihan sampai boleh buat korang rambang mata tak tau nak pilih mana satu. hahahah.

trademark dorang nih power. sape pakai kasut CalaMan nih memang akan dikategorikan sebagai seorang yang power. tak taulah hebat ke tak kan. mengenai size pulak, kalau orang bersize 4-7 tuh sangat senang lah nak beli. kalau orang bersize 8-10 ada sikit limited lah. tapi still bagi aku banyak. compare dengan kedai2, better beli online nih la untuk orang yang suka kasut yang cantik2. 

kalau kat kedai kan, kekadang choice tuh takde. sangat terhad. kalau ada pun, design tak lawa lah apalah. kalau CalaMan nih, kasut dorang very colourful and attractive. harga dia pulak, aku consider murah. well, kalau beli yang jenis branded pun lebih kurang je aku rasa harga dia. around RM60-RM90. kira murah lah tuh kan CalaMan nih. apa yang aku explain nih, lebih kepada orang yang mempunyai size kaki 9-10 macam aku nih. hehehe.

hmm, aku ada beli satu kasut dari CalaMan nih. lama dah nak beli. berkenan sangat sangat. tapi belum dapat lagi, mungkin lusa kot dapat kasutnya. paling lewat pun, hujung minggu nilah. hehe tak sabar tak sabar. here, some of example of their shoes :






amacam? rambang mata kan? daa cakap dah tadi. taknak percaya. nih pun, siket jer aku tunjuk. for your information, aku tak kena bayar eh buat promotion untuk CalaMan nih. harap maklum. aku saje je nak share ngan korang semua.

laa nih aku suka sangat ngan kasut bertutup. tak tau kenapa. mungkin sbb kes kasut aku rosak hari tuh serentak and yang tinggal pun sume yang bertutup so terpaksa pakai yg bertutup. terus lah pulak tersuka kan. kalau tak, jangan harap la nak pakai kasut bertutup nih. aku pakai sendal je selalu. tuh jela untuk malam nih.

p/s : next entry, aku akan share lagi ngan korang website kasut online. hehehe. 

kasut power saya. dah dapat dah :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com