Wednesday, March 28, 2012

Cerita Sem Empat

Assalamualaikum.

semester 4 nih aku rasa terlampau banyak cerita dia. ada yang baik ada yang buruk. bagi aku semester empat nih, ceria bagi aku. walaupun ada yang kekadang rasa sedih tak tentu pasal aku tetap rasa ceria. semester nih aku ada tukar bilik. daripada rendah pegi ke tinggi. tinggi giler arh, boleh nampak awan. esehh.

ramai jugak yg tanya kenapa aku tukar bilik. aku gaduh ke apa kan. sebenarnya aku takde masalah ngan sape2. cuma, hati aku berkata aku tak ngam belajar kat dalam bilik lama tuh. that's why aku heboh giler nak tukar. tinggi pun tinggi lah. demi pelajaran. bukan ada orang yang memaksa ke apa. itu satu hal.

lepas tuh sem nih jugak ada banyak assignments yang memerlukan kerja berkumpulan. disebabkan itu, aku mula rapat dengan classmate aku. klu dulu, aku memilih siket. dah tu yg rapat pun ada lah 2 3 orang. laa nih semuanya okay. alhamdulillah.

then, masa final exam. aku kat atas tuh, hanya ada dua bilik je yg available untuk DPA. bilik aku ngan bilik sebelah. so, masa final exam kami banyak berbincang itu ini. study group la senang cerita. untuk semua subjek kecuali QMT. yang lain banyak discuss. alhamdulillah jugak, semuanya boleh jawab dengan jayanya dan masing2 mengingat muka masing2.

rasanya tuh jelah untuk semester empat nih. ada banyak kenangan untuk sem nih. videos pictures terlampau banyak. hikhik. lets check it out.


birthday DJ 29/02/2012


for ms. Aries

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com