Saturday, March 24, 2012

Personality Types.

Assalamualaikum.

lamanya dah tak mengadap blog nih. so, final exam untuk semester ke-4  baru je habis. aku pun baru duk rumah sehari. itupun aku dah gelisah semacam dan mulut ni tak henti2 mencari makanan dan air. tidak tahu la kenapa jadi sebegitu.

sebenarnya aku nak cerita pasal personality diri. dah lama aku nak cerita benda ni kat blog tapi tak berkesempatan. maklumlah datin kan. hahah. kalau korang nak tau ada 4 kategori personality iaitu Sanguine, Choleric, Melancholic and Phlegmatic. kalau aku gabuangan dua personality phlegmatic/melancholic. dua-dua tuh ada dalam diri aku.

kalau phlegmatic nih major dia flexible. melancholic ni major dia sober. dalam pada dia boleh mendengar dan semuanya duh, dia jugak sangat sensitive. itulah hakikatnya. sebenarnya aku malas nih. tu pasal la penerangan dia pun ciput je. secara umum je aku bagi. hahaha.

kalau senguine major dia kuat bercakap and choleric major dia sifat kepimpinan. ada sesetengah orang dia hanya ada satu sifat. takde gabung2. kalau aku, aku punyakan bergabung. and i'm introvert


nak tau lebih? meh click link nih. 
phlegmatic/melancholic

p/s : kalau nak tau korangnya personality, boleh la buat test di internet nih. guna uncle google k.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com