Saturday, February 13, 2010

Untukmu Sayang

Sayang dengarlah 
rintihan hatiku ini
yang selalu berkata 
ku sayang padamu
cintaku tak akan berubah

Seandainya kita,
tak dapat bersama,
ku akan kesepian,
kesunyian tanpamu,
cintaku tak akan berubah

Aku rindu,
aku rindu kepadamu,
bila kau jauh dariku,
aku rindu belaianmu,

Aku teringat,
Kisah silam kau dan aku,
bila kau jauh dariku,
aku rindu kepadamu.

Mungkinkah sayang,
kita tak akan bersama,
ku akan kesepian,
kesunyian tanpamu,
cintaku tak akan berubah..

3 comments:

rain said...

ehem2, mcm angau jer...
jumpe 'seseorang' kt sana ke?
hikhikhik

Aisyah Taib said...

siot kau!
huhu ayat seseorang xleh bla btul.
ingt aku ingt sgt kt dia ke? ckp pn x.

eh ni lagu tau. nak upload lgu nye tp xtau lah. budak sabah yg buat

Anonymous said...

boleh tau tak penyanyi dea siapa n nak search kat utube mcm mne?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com